شرکت بیمه دی

شرکت بیمه دی

شرکت بیمه دی با بیش از 17 سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور از طریق جذب نیروهای متخصص و اتخاذ راهبردی مدرن و برنامه ریزی دقیق در حال ارائه خدمات بیمه ای متنوع به اقشار مختلف جامعه بوده ودر همین راستا در حال حاضر با 5.950 میلیارد ریال سرمایه ثبت شده و همچنین تولید حق بیمه سالیانه بیش از 40.000 میلیارد و برخورداری از بالاترین سطح توانگری در صنعت بیمه (سطح 1 توانگری با نسبت241 ) از منظر سهم بازار حائز جایگاه چهارم در بین 33 شرکت فعال در این صنعت می باشد.

بیمه دی

 

آشنایی با سایر شرکت های بیمه ای :   شرکت های بیمه

 

در حال حاضر بیش از دو میلیون بیمه شده در سراسر کشور که قریب به30 درصد بازار بیمه درمان  تکمیلی را شامل می شوند خدمات بیمه ای خود را از شرکت  بیمه دی در یافت نموده وبه همین منظور این شرکت زیر ساخت فناوری مناسبی را از طریق همکاری گسترده با مراکز درمانی طرف قرارداد ( بیش از 7.000 مرکز ) به گونه ای فراهم نموده است که بیمه شدگان بدون نیاز به معرفی نامه کتبی خدمات درمانی خود را به صورت آنلاین از این مرکز دریافت می دارند.

 

شرکت بیمه دی ( سهامی عام ) در سال 1383 با اخذ مجوز رسمی اغز بیمه مرکزی ایران و شورای عالی بیمه  با شماره ثبت 241511 در اداره ثبت شرکت های تهران به منظور ارایه خدمات بیمه ای در رشته های مختلف به ثبت رسید. این شرکت با بهره مندی از کارشناسان متخصص و متبحرصنعت بیمه و همچنین گسترش شبکه فروش خود در تمامی نقاط کشور با سر لوحه قرار دادن شعار تعهد تخصص نوآوری به طور مستمر سعی  مطلوب به  بیمه  گذاران خود را نموده است.

 

شرکت بیمه دی از جمله شرکت های بیمه ای است که محصول خاص بیمه ای مانند بیمه درمان انفرادی و خانواده را نیز ارائه می دهد.

این شرکت در اکثر شهرستانها دارای شعب پرداخت خسارات وسرپرستی می باشد. در استان مازندران در ساری و آمل دارای شعب فعال می باشد و اکثر خسارت ها در رشته های مختلف از طریق درخواست آنلاین و کارشناس سیار در حال ارائه می باشد.

 

در کارگزاری مقدس نیاکی ( بهینشو) آمل- مازندران کلیه بیمه نامه ها در این شرکت بیمه هم قابل ارائه می باشد.

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید فروشگاه
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x