بیمه معلم

شرکت بیمه معلم

شرکت بیمه معلم با عنوان اولیه “شرکت بیمه صادرات و سرمایه گذاری” در سال ۱۳۷۳ با مشارکت نظام بانکی و به منظور توسعه فعالیتهای صادراتی و ارائه پوششهای بیمه های اعتباری در مقابل ریسکهای موجود، تأسیس گردید.

در تیرماه سال ۱۳۸۶، پس از واگذاری بخش عمده سهام شرکت و بر اساس تصمیم سهامداران جدید، نام شرکت به « بیمه معلم » تغییر یافت.
این شرکت توانست به تدریج دامنه فعالیتهای خود را توسعه داده و موفق به اخذ مجوز فعالیت از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در کلیه رشته های بیمه زندگی و غیر زندگی و اتکائی گردد.

هم اکنون شرکت بیمه معلم در بازار بیمه کشور به عنوان قدیمی ترین شرکت بیمه خصوصی، در عرضه کلیه خدمات بیمه ای فعال می باشد وشمار زیادی از هموطنان گرانقدر به ویژه فعالان اقتصادی کشور از محصولات و خدمات این شرکت بهره مند می باشند.

اهداف بیمه معلم :

شرکت بیمه معلم با بهره ‏گیری موثر از سرمایه انسانی شایسته و کارآمد، می‏ کوشد تا با ارائه کلیه خدمات بیمه ‏ای با اولویت بیمه ‏های زندگی به مشتریان، در بازارهای داخلی و خارجی در دسترس، به‏ ویژه جامعه شریف فرهنگیان و حوزه حمل و نقل دریایی کشور، علاوه بر ایجاد آرامش و امنیت خاطر برای مشتریان، سودآوری مناسبی را برای سهامداران فراهم نماید و با ارائه طرح ‏های نوین، تنوع پرتفوی خود را توسعه داده و جایگاه خود را به شرح زیر ارتقا بخشد.با توجه به نسبت توانگری 78در سال 99 این شرکت در سطح توانگری مالی دو قرار دارد.

بیمه معلم در استان مازندران در شهرهایی مانند : ساری، آمل ، نوشهر ، تنکابن ، دارای شعب خسارت و سرپرستی جهت رفاه حال بیمه گذاران می باشد .

کارگزاری مقدس نیاکی (بهینشو) آمل/مازندران امکان ارائه نرخ و شرایط بیمه نامه مورد نظر شمارا در این شرکت بیمه ای دارد .

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید فروشگاه
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x